Studenții interesați pot depune la secretariatul Direcției Generale Administrative, formularul CERERE SERVICII VIFU (cod document UMFTGM-REG-62-F02), aflat pe site-ul UMF,www.umftgm.ro/universitate/documente-oficiale-umf/regulamente-metodologii-proceduri.html, UMFTGM-REG-62 Ediţia 03, până la data de 7 octombrie 2015.
Pentru anul universitar 2015 – 2016 sunt disponibile următoarele locuri :
Serviciul | Nr. locuri vacante |
Nr. studenți |
Nr. studente |
Interval orar |
|
Complex Alma Mater Sala fitness și recepție spații Social
– Administrativ |
Șef serviciu | 28 | 14 | 14 | Luni -Vineri 14 – 22
Sâmbătă – Duminică 8 – 20 |
Baza sportivă | Șef serviciu | 6 | 6 | – | Luni -Vineri 14 – 22
Sâmbătă – Duminică 8 – 16 |
Decanat Facultatea de Medicină | Secretar | 1 | – | 1 | Luni – Vineri 7-15 |
Decanat Facultatea de Farmacie | Secretar | 1 | – | 1 | Luni – Vineri 7-15 |
Secretariat General Universitate | Secretar | 4 | – | 4 | Luni – Vineri 7-15 |
Biblioteca | Șef serviciu | 4 | 4 | – | Luni–Vineri 8 – 20 |
Centrul de simulare și abilități practice | Coordonator | 30 | 15 | 15 | Luni -Vineri 8 – 20 |
Editura „University Press” | Șef serviciu | 3 | 3 | – | Luni – Vineri 12-16 |
TOTAL | X | 77 | 42 | 35 | X |
Enumerăm câteva atribuții ale studenților voluntari în cadrul serviciilor: Complex Alma Mater – Sala de fitness
- Răspunde de activitatea administrativă, gospodărească a spaţiului în care se desfășoară activitatea de
- Răspunde de integritatea inventarului (mijloace fixe, obiecte de inventar) precum şi de buna funcţionare a
- Urmăreşte ca la terminarea antrenamentului persoanele să predea aparatele în starea în care le-au
- Verifică abonamentele la intrarea în sala de fitness și respectarea regulamentului de ordine interioară.
- Interzice accesul altor persoane, în afara celor prevăzute în programări.
- Se îngrijeşte de asigurarea curăţeniei în sala de fitness şi
- Informează şeful de serviciu de orice abateri, nereguli, greşeli care produc disfuncţionalităţi în desfăşurarea atribuțiilor
Complex Alma Mater – Spații de cazare
- Răspunde de activitate administrativă, gospodărească a spaţiului în care se desfășoară activitatea spațiilor de
- Răspunde de integritatea inventarului (mijloace fixe, obiecte de inventar) precum şi de buna funcţionare a
- Urmăreşte ca la terminarea perioadei de cazare persoanele cazate să predea camera în bună
- Asigură înscrierea în fişa de sosire – plecare a tuturor persoanelor
- Se îngrijeşte de asigurarea curăţeniei în spaţiile de
- Urmăreşte şi asigură schimbarea lenjeriei de pat după fiecare persoană cazată.
- Informează şeful ierarhic de orice abateri, nereguli, greşeli care produc disfuncţionalităţi în desfăşurarea atribuțiilor personale
Baza sportivă
- Răspunde de activitate administrativă, gospodărească a bazei
- Întreținerea și păstrarea curățeniei în baza sportivă precumși în anexele aparținând bazei sportive.
- Verifică persoanele care utilizează spațiile, să fie cu obligațiile financiare la
- Interzice accesul altor persoane, care nu sunt prevăzute în programări.
- Informează şeful ierarhic de orice abateri, nereguli, greşeli care produc disfuncţionalităţi în desfăşurarea atribuțiilor personale
Decanate Facultăți
- Multiplică imprimatele necesare pentru desfășurarea activității
- Operează pe calculator
- Gestionează imprimatele folosite de studenți
- Realizarea materialelor necesare lucrărilor practice desfășurate cu studenții
Secretariat General Universitate
- Aranjare documente pentru legare în vederea arhivării
- Inventariază documentele din arhiva universității
- Numerotare dosare
- Multiplicare documente
- Distribuire corespondență către serviciile și departamentele din cadrul UMF
Biblioteca Centrală
- Verifică permisul de acces în bibliotecă al utilizatorului
- Verifică dacă utilizatorul s-a înscris în registrul de evidență al Sălii de Internet
- Acordă utilizatorului un număr de ordine și îl conduce la locul respectiv
- Reține permisul de acces al utilizatorului și îl restituie la plecarea acestuia
- Ajută utilizatorii români și străini la clarificarea întrebărilor curente legate de bazele de date la care Universitatea are acces
- Anunță bibliotecarul de serviciu privind orice lipsă sau funcționare defectuoasă a vreunui calculator
Centrul de Simulare și Abilități Practice
- Rol-play pentru activitatea de pacient standardizat, ajută pentru acțiunile de simulare în cadrul centrului
Editura ”University Press”
- Operare copiatoare color și alb-negru; tehnoredactare computerizată; alimentare copiatoare color și alb-negru cu hârtie, toner, capse, clei; librărie on-line, manipulare hârtie și carton
Selecția studenților se va face pe baza evaluării cererii depuse și a punctului de vedere al compartimentului unde urmează să își desfășoare activitatea.
În vederea formării unui punct de vedere asupra solicitanților se va organiza un interviu care va avea loc în data de 13 octombrie 2015, în sala de protocol a Direcției Generale Administrative, după următorul program:
Ora 9 – Complex Alma Mater – Sala de fitness, Spații de cazare și Baza sportivă – Serviciul Social
– Administrativ
Ora 12 – Biblioteca
Ora 12,30 – Decanate Facultăți, Secretariat General Universitate Ora 13,30 – Editura ”University Press”
Ora 14 – Centrul de Simulare și Abilități Practice Notă:
Până la data interviului studenții care au aplicat la programul de voluntariat sunt obligați să cunoască toate documentele în baza cărora se derulează programul.
Documentele se descarcă de pe adresa https://www.umftgm.ro/studenti/voluntariat-in-folosul-universitatii.html , UMFTGM-REG-62 Ediţia 03.
Informații suplimentare la e- mail administrativ@umftgm.ro sau la secretariatul Direcției Generale Administrative.
COMISIA DE EVALUARE